W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie

Konserwator

Stanowisko: Konserwator
Miejsce pracy: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie
Termin składania ofert: 24.11.2023 do godz. 12:00
Miejsce składania ofert: osobiście w Dziale Gospodarczo- Technicznym pokój nr 117 w siedzibie Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8 -15 lub pocztą na adres Uczelni (67-200 Głogów, ul. Piotra Skargi 5) z dopiskiem „Nabór na stanowisko konserwatora w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie”
Status: rozstrzygnięte (nie dokonano wyboru)
Wybrani kandydaci: Józef Kozak,
Uzasadnienie wyboru: Głogów, dnia 29 listopada 2023 roku. Informacja o wynikach naboru na stanowisko konserwator. W związku z ogłoszeniem naboru na wolne stanowisko konserwator, informujemy że do wyznaczonego terminu tj. 24 listopada 2023 roku w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta. W wyniku analizy dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że oferta Pana Józefa Kozak spełnia wymogi formalne i merytoryczne określone w zapytaniu z dnia 15 listopada 2023 r.

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie
ogłasza nabór na stanowisko
KONSERWATOR

1. Wymagania:
a) wysoka kultura osobista;
b) umiejętność pracy w zespole;
c) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie niżej wymienionych zadań;
d) komunikatywność, operatywność, dokładność i umiejętność organizacji pracy;
e) umiejętności techniczne, remontowo-budowlane oraz związane z obsługą urządzeń technicznych.

2. Główne zadania i obowiązki:
a) bieżący nadzór nad czystością i porządkiem na terenie zielonym znajdujących się na posesji Uczelni (odchwaszczanie, pielęgnacja roślin, koszenie traw, grabienie liści, odśnieżanie);
b) utrzymanie bezpieczeństwa i czystości na chodnikach i drodze wewnętrznej oraz na chodniku przyległym do posesji Uczelni (odchwaszczanie, zamiatanie, odśnieżanie);
c) bieżący nadzór nad bezpieczeństwem budynków, sprzętu Uczelnianego i urządzeniami instalacyjnymi (elektrycznymi, gazowymi, hydraulicznymi i sprzętem przeciwpożarowym);
d) bieżąca kontrola stanu technicznego pomieszczeń sanitarnych i oświetlenia oraz naprawa ewentualnych wad i uszkodzeń;
e) kontrolowanie stanu technicznego oraz bieżąca konserwacja zamków, kluczy (ze szczególnym uwzględnieniem wejść do budynków);
f) bieżące monitorowanie, reperowanie i wymienianie zniszczonych przewodów, zaworów i baterii;
g) wykonywanie bieżących i planowanych prac remontowo-budowlanych w budynkach i na posesji Uczelni;
h) przygotowywanie sal do zajęć, uroczystości (wnoszenie/wynoszenie stołów i krzeseł);
i) bieżące informowanie przełożonego o usterkach i nieprawidłowościach na terenie Uczelni;
j) wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją innych zadań niesprzecznych z umową o pracę.

3. Wysokość wynagrodzenia:
Początkowo wynagrodzenie minimalne + dodatek za wysługę lat (maksymalnie 20% zasadniczego miesięcznego wynagrodzenia) + ewentualna premia uznaniowa.
Pakiet benefitów pracowniczych – świadczenia socjalne.

4. Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
a) list motywacyjny;
b) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
c) kwestionariusza osobowy dla pracownika;
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz ukończone kursy i szkolenia.

Załączniki:

Treść ogłoszenia
840 kB
Wytworzył: Dział Kadr
Data wytworzenia: 15.11.2023
Opublikował w BIP: Karol Kolano
Data opublikowania: 15.11.2023 14:56
Liczba pobrań: 79
Wytworzył: Dział Kadr
Data wytworzenia: 15.11.2023
Opublikował w BIP: Karol Kolano
Data opublikowania: 15.11.2023 14:56
Ostatnio zaktualizował: Karol Kolano
Data ostatniej aktualizacji: 30.11.2023 11:54
Liczba wyświetleń: 12