Konserwator
Stanowisko: | Konserwator |
---|---|
Miejsce pracy: | Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie |
Termin składania ofert: | 24.11.2023 do godz. 12:00 |
Miejsce składania ofert: | osobiście w Dziale Gospodarczo- Technicznym pokój nr 117 w siedzibie Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8 -15 lub pocztą na adres Uczelni (67-200 Głogów, ul. Piotra Skargi 5) z dopiskiem „Nabór na stanowisko konserwatora w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie” |
Status: | rozstrzygnięte (nie dokonano wyboru) |
Wybrani kandydaci: | Józef Kozak, |
Uzasadnienie wyboru: | Głogów, dnia 29 listopada 2023 roku. Informacja o wynikach naboru na stanowisko konserwator. W związku z ogłoszeniem naboru na wolne stanowisko konserwator, informujemy że do wyznaczonego terminu tj. 24 listopada 2023 roku w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta. W wyniku analizy dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że oferta Pana Józefa Kozak spełnia wymogi formalne i merytoryczne określone w zapytaniu z dnia 15 listopada 2023 r. |
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie
ogłasza nabór na stanowisko
KONSERWATOR
1. Wymagania:
a) wysoka kultura osobista;
b) umiejętność pracy w zespole;
c) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie niżej wymienionych zadań;
d) komunikatywność, operatywność, dokładność i umiejętność organizacji pracy;
e) umiejętności techniczne, remontowo-budowlane oraz związane z obsługą urządzeń technicznych.
2. Główne zadania i obowiązki:
a) bieżący nadzór nad czystością i porządkiem na terenie zielonym znajdujących się na posesji Uczelni (odchwaszczanie, pielęgnacja roślin, koszenie traw, grabienie liści, odśnieżanie);
b) utrzymanie bezpieczeństwa i czystości na chodnikach i drodze wewnętrznej oraz na chodniku przyległym do posesji Uczelni (odchwaszczanie, zamiatanie, odśnieżanie);
c) bieżący nadzór nad bezpieczeństwem budynków, sprzętu Uczelnianego i urządzeniami instalacyjnymi (elektrycznymi, gazowymi, hydraulicznymi i sprzętem przeciwpożarowym);
d) bieżąca kontrola stanu technicznego pomieszczeń sanitarnych i oświetlenia oraz naprawa ewentualnych wad i uszkodzeń;
e) kontrolowanie stanu technicznego oraz bieżąca konserwacja zamków, kluczy (ze szczególnym uwzględnieniem wejść do budynków);
f) bieżące monitorowanie, reperowanie i wymienianie zniszczonych przewodów, zaworów i baterii;
g) wykonywanie bieżących i planowanych prac remontowo-budowlanych w budynkach i na posesji Uczelni;
h) przygotowywanie sal do zajęć, uroczystości (wnoszenie/wynoszenie stołów i krzeseł);
i) bieżące informowanie przełożonego o usterkach i nieprawidłowościach na terenie Uczelni;
j) wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją innych zadań niesprzecznych z umową o pracę.
3. Wysokość wynagrodzenia:
Początkowo wynagrodzenie minimalne + dodatek za wysługę lat (maksymalnie 20% zasadniczego miesięcznego wynagrodzenia) + ewentualna premia uznaniowa.
Pakiet benefitów pracowniczych – świadczenia socjalne.
4. Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
a) list motywacyjny;
b) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
c) kwestionariusza osobowy dla pracownika;
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
e) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz ukończone kursy i szkolenia.
Wytworzył: | Dział Kadr |
---|---|
Data wytworzenia: | 15.11.2023 |
Opublikował w BIP: | Karol Kolano |
Data opublikowania: | 15.11.2023 14:56 |
Ostatnio zaktualizował: | Karol Kolano |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.11.2023 11:54 |
Liczba wyświetleń: | 12 |