W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie

Adiunkt w Instytucie Nauk Inżynieryjno - Technicznych

Stanowisko: Adiunkt w Instytucie Nauk Inżynieryjno - Technicznych
Miejsce pracy: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie
Termin składania ofert: 12.12.2025 do godz. 14:00
Miejsce składania ofert: Dokumenty należy składać osobiście w Biurze Rektora pokój nr 115 w godz. od 8 do 14 lub przesłać na adres: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Głogowie, ul. Piotra Skargi 5, 67-200 Głogów. Na kopercie należy umieścić adnotację „Konkurs na stanowisko adiunkt_01 w Instytucie Nauk Inżynieryjno - Technicznych.”.
Status: aktualne

REKTOR
Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
ogłasza
KONKURS
na stanowisko adiunkta
w Instytucie Nauk Inżynieryjno – Technicznych
kierunki: Automatyka i robotyka, Informatyka

 I. Do konkursu przystąpić mogą osoby spełniające wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024, poz. 1571) oraz odpowiadają następującym kryteriom kwalifikacyjnym: 

1. Posiadać stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk inżynieryjno- technicznych w dyscyplinie automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne;
2. Posiadać publikacje naukowe w dyscyplinach automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne / informatyka techniczna i telekomunikacja;
3. Posiadać doświadczenie dydaktyczne w zakresie szkolnictwa wyższego;
4. Posiada umiejętność programowania manipulatorów przemysłowych (Universal Robots, Epson i Kawasaki);
5. Posiadać doświadczenie w kierowaniu pracami badawczo – rozwojowymi, ich realizacji oraz wdrażaniu; 
6. Posiadać udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelniami wyższymi,
7. Posiadać znajomość narzędzi informatycznych przydatnych w pracy dydaktycznej w szczególności z zajęć w formie kształcenia na odległość;
8. Biegła znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie),
9. Gotowość do pracy stacjonarnej oraz organizacyjnej na rzecz Instytutu.

 II. Kandydaci przystępujący do konkursu obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

1. Podanie o pracę: na podaniu należy dopisać: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”,
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz życiorys zawodowy (załącznik), 
3. Informację o dorobku naukowym, dydaktycznym, organizacyjnym oraz autoreferat (załącznik),
4. Odpisy dyplomów poświadczające wykształcenie (dokumenty potwierdzające odbycie staży, kursów, szkoleń),
5. Dokumenty potwierdzające zdobyte doświadczenie w pracy w Uczelni, 
6. Dokumenty potwierdzające zdobyte doświadczenie poza Uczelnią,
7.Oświadczenie kandydata o spełnieniu wymagań art. 113 Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Biuro Kadr
Wytworzył: Rektor dr Jarosław Hermaszewski
Data wytworzenia: 12.11.2025
Opublikował w BIP: Anna Książkiewicz
Data opublikowania: 12.11.2025 14:07
Liczba pobrań: 15
Podmiot udostępniający: Biuro Kadr
Wytworzył: Rektor dr Jarosław Hermaszewski
Data wytworzenia: 12.11.2025
Opublikował w BIP: Anna Książkiewicz
Data opublikowania: 12.11.2025 14:07
Ostatnio zaktualizował: Anna Książkiewicz
Data ostatniej aktualizacji: 12.11.2025 14:41
Liczba wyświetleń: 319